חפש בבלוג זה

כוס שוקו


5.6.2019

תגידי לי שאת אוהבת אותי בנימי נפשך, שכשאת חושבת עלי את לא יכולה לעצור את החיוך של הגאווה והפליאה על מי שגדלתי להיות. מי שגידלתי את עצמי להיות.
תגידי לי שאת רואה כמה קשה לי. שכואב לך לראות כמה קשה לי. שזה מזיז לך. שאכפת לך. שאת מצטערת שזה ככה, ומבטיחה שישתפר.
תגידי לי שאני מרתקת. שאני מעניינת. שאת רוצה לשמוע מה אני חושבת על דברים, מה נקודת הראיה שלי, מה עברתי בחיים כדי להגיע אליה.
תגידי לי אני פה. בשבילך ורק בשבילך. אני מקשיבה. אני לא שופטת ולא משווה ולא חודרת ולא כופה ולא מעמידה אותך במקום. אני פה לעטוף, אני פה להגן, אני פה ללטף ולנשק את הברך השרוטה. להכין לך כוס שוקו חם. לעשות לך צמה.
תגידי לי שאת שומרת עלי. שאת רואה את השדים באים ואת עושה כשפים להפשיט אותם מכוחותיהם. שאת יודעת איך לפרום את היאוש ואיך לסלק את נחילי הנמלים של הספק. שאת יודעת איך לרפא את כוויות המגע החסר. 
תגידי שאת זוכרת להשקות את האהבה. כל יום בקיץ. בחורף אפשר פעם ביומיים, כי הגשם עושה את שלו.

אבל
את אין.
את לא קיימת
בשבילי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה